Villa Bianco | an Italian summer night out

Locatie Peter van Son
Adres Tilburgseweg 23
Villa Bianco | an Italian summer night out
VILLA BIANCO WAS EEN SUCCES!
€ 22.500,- OPGEHAALD VOOR VILLA PARDOES
Na een lange voorbereiding vanuit onze club, heeft gisteren een bijzonder evenement plaatsgevonden. De tuin van Peter van Son Interieurobjecten in Sprang-Capelle werd omgetoverd tot een setting welke zo uit de film De Toscaanse Bruiloft kon komen: stretchtenten, dinertafels met wit linnen, parasols van Birra Morreti, witte stoeltjes, mooie uitlichting, Italiaanse auto’s, decoratie en een mooie DJ opstelling. De hoge temperatuur zorgde voor een heerlijk zwoele avond. Kortom, een fantastische setting voor de benefietavond VILLA BIANCO an Italian summer night out. Circa 500 gasten mochten wij ontvangen.
Na drie edities Piano’s 4 Pardoes, organiseerde Rotary Loon op Zand voor het eerst deze avond, met als goede doel: Villa Pardoes! Villa Pardoes biedt een onvergetelijke gratis vakantie voor gezinnen met een ernstig, mogelijk levensbedreigend ziek kind van 4 tot en met 12 jaar.
Met het evenement en een loterij tijdens het evenement werd een mooi bedrag verzameld. De cheque met maar liefst een bedrag van € 22.500,- werd door Gerwin Witlox - voorzitter commissie Villa Bianco van Rotary Loon op Zand aan Yvonne Keasberry van Villa Pardoes overhandigd. Hiermee gaat een lang gekoesterde wens in vervulling: de aanschaf van een rolstoel draaimolen.
Elkaar ontmoeten en bijpraten was het devies, met entertainment aan tafel en op de dansvloer van Pasta e Basta! en Gino Politi. Domien Verschuuren - Q Music DJ - verzorgde een spetterende eindshow.
Alle verwachtingen werden overtroffen. De avond was een groot succes.
Wij bedanken iedereen, waaronder Rick Mandemakers en het team van Peter van Son, sponsoren, leveranciers, vrijwilligers, Stichting het Gehandicapte Kind en uiteraard alle gasten die deze avond en opbrengst mogelijk hebben gemaakt.
Voor herhaling vatbaar! Op naar 2024!

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk van 02-03-2023 t/m 03-07-2023.

Contact Rotary Loon op Zand

Bijeenkomst / lokatie
woensdag 20:00u
Borrelrestaurant James
Tilburgseweg 6
5161 DA Sprang Capelle
info@rotaryloonopzand.nl
Vragen over Villa Bianco?

Mail naar: villabianco@rotaryloonopzand.nl