Winterrun Villa Pardoes

Tijdstip 11:00 - 18:00 uur
Website bekijken
Winterrun Villa Pardoes
Op zaterdag 9 december vindt de 6e editie van de jaarlijkse Villa Pardoes WinterRun plaats. Deze editie wil je echt niet missen. Met start en finish bij Villa Pardoes wordt de sfeervolle tuin van de Villa omgetoverd tot winters festivalterrein. LOF Catering & Evenementen van Rotarian Michael den Rooijen verzorgd de festivalcatering dit in samenwerking met de vrijwilligers van Rotary Loon op Zand en Villa Pardoes.

Op deze manier wordt er door elk drankje en hapje op het festivalterrein bijgedragen aan een mooi resultaat voor de Villa.

Schrijf je hier in!

De Villa Pardoes WinterRun 2023 in het kort:
  • Locatie: Villa Pardoes, Kaatsheuvel
  • Datum: zaterdag 9 december 2023
  • Event tijden: 11:00-18:00 uur
  • Doel: zoveel mogelijk donaties ophalen voor Villa Pardoes
  • Onderdelen: Festivalterrein in de tuin van de Villa met entertainment, food & drinks - WinterRun (hardlopen), WinterWalk (wandelen) en Kids WinterRun (hardlopen)
  • Deelnamemogelijkheden: individueel, in een team of een Business Team maar je mag natuurlijk ook komen aanmoedigen en eits komen eten en drinken op het festivalterrein
  • Afstanden: 6 of 10 km (WinterRun en WinterWalk), 600m of 1200m (Kids WinterRun)

Over Villa Pardoes

Villa Pardoes biedt Nederlandse gezinnen met een ernstig, mogelijk levensbedreigend ziek kind tussen de 4 en 12 jaar een onvergetelijke, unieke en gratis vakantiebeleving aan. Een weekje onbekommerd genieten met het hele gezin. Zieke kinderen kunnen in de Villa in een veilige omgeving spelen en ouders ontmoeten er lotgenoten. Ze kunnen er hun verhaal vertellen en ervaringen delen. Met jouw inspanningen maak je het verschil voor vele gezinnen met kinderen met een ernstige, vaak levensbedreigende ziekte.

Villa Pardoes WinterRun (voorvillapardoes.nl)