Rotary Loon op Zand

Rotary Loon op Zand kent een divers ledenbestand. Wij hebben circa 30 leden op dit moment.
Door de diversiteit in beroepen en interesses is het erg fijn om kennis uit te wisselen en dilemma's te bespreken. Door het samen organiseren van kennissessies en activiteiten voor goede doelen ontstaan er vriendschappen en leer je elkaar echt kennen. Fellows for life!
Wil jij ook iets terug doen voor de gemeenschap? Lees dan eerst onderstaand.

Lid worden van Rotary Loon op Zand
Nieuwe leden worden in principe aangedragen door leden.
Mocht je zelf interesse hebben in een lidmaatschap, neem dan contact op met één van de leden of stuur een e-mail. Vermeld in deze e-mail je motivatie en stuur een CV mee.
Rotary kent classificaties. Dit waarborgt de diversiteit van de club. Classificatie van ieder lid is gebaseerd op zijn/haar bedrijf of beroep.
Commissie nieuwe leden overlegt over je aanmelding en gaat een gesprek met je aan.
Na het kennismakingsgesprek dat positief is gelopen delen we je aanmelding met de clubleden. Zijn er alléén positieve reacties, dan nodigen we je een paar avonden uit om mee te draaien.
Mocht je de meedraaiavonden goed bevallen, dan nodigen we je uit om officieel lid te worden.
Je bent dan een Rotarian for life. Je kunt er natuurlijk altijd uitstappen, maar dat gebeurd niet veel.
Heb je interesse? Vul dan onderstaand formulier in.
Heb je interesse

Bedrijfsgegevens (Optioneel)